Niedaleko wioski znajduje się hodowla rodziny Sylemid, najzamożniejszej w tym miejscu. Z pokolenia na pokolenie zajmują się sprzedażą i wynajmem zwierząt. To ich rodzinny interes, dzięki któremu bardzo się wzbogacili. Mieszkają w wielkiej posiadłości niedaleko hodowli. Tylko członkowie ich rodziny opiekują się zwierzętami. Miejsce to otoczone jest magicznym polem blokującym dźwięk. Dzięki temu zwierzęta mają spokój. Każda rasa stworzeń znajduje się w osobnej zagrodzie zbudowanej z najmocniejszego drewna w Arkadii. Dodatkowo posiada ono magiczne wzmocnienie, dzięki czemu żadne zwierze stąd nigdy nie uciekło. Magiczne, nietolerowane przez Azadi stworzenia na szczęście nigdy nie są zauważone przez ten lud. Wszystko dzięki magii wioski powstałej z części mocy każdego dorosłego mieszkańca. Stworzenia mają tu pod dostatkiem pożywienia, napoju, są szczęśliwe, bezpieczne i zdrowe. Niektóre z wierzchowców pozostaną tu do końca życia, ponieważ zostały wyhodowane do wynajmu. Reszta w końcu opuści to miejsce na stałe. Hodowcy mają znajomego tresera, którego polecają swoim klientom. Zaraz przy wejściu do hodowli znajduje się terminarz, którego dogląda, co jakiś czas ów człowiek. Można się tam wpisać, jednak należy to zrobić przynajmniej 24 godziny przed treningiem, aby treser zdążył zauważyć wpis. Inaczej nie pojawi się na polanie.